Saturday, 1 November 2014

Miliki Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan Usahawan Online


Siri 1 ( terbit 25.9.2014 )

RM30 ( untuk 50 pembeli terawal sahaja)

Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain

sitinornaziha@gmail.com


Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan Pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelangga
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati
Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia
Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira


1. Menggunakan bahasa yang baik
Pelanggan berhak menerima bahasa dan layanan yang baik. Ini memberi gambaran usahawan yang berhemah menggunakan basaha sopan dalam melayan pelanggan. Pilih bahasa atau perkataan yang sesuai dalam proses komunikasi dua hala sama ada melalui mesej atau panggilan telefon. Pelanggan  gembira apabila dirai dengan bahasa sopan. Ini menjadikan pelanggan dihargai dan mereka lebih mudah untuk membeli.

2. Jawab dengan cepat, respon yang pantas.
Semakin cepat pelanggan menerima respon apabila ditanya, semakin mudah membuat keputusan pembelian. Berusahalah untuk menjawab secepat dan sebaiknya. Respon dengan pantas dengan menjawab dengan terperinci tentang produk dan cara pembayaran.

 Baca lagi dalam Bab 2: Mengembirakan pelanggan.

Berterus terang
Khidmat pelanggan online

Pelanggan: Saya mahu barang sampai esok boleh tak?

Usahawan online: Tidak berani jamin, kadangkala boleh sampai esok, lusa, tiga hari atau seminggu. Ia bergantung kepada perkhimatan syarikat penghantaran. Juga lokasi. Tetapi harapnya sampai seperti puan mahukan.

Berterus terang sahaja, berikan kefahaman dan kejelasan.

Sumber: Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan, usahawan online

Siri 1 (terbit 25.9.2014)
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Harga selepas ini RM50
sitinornaziha@gmail.com


No comments:

Post a Comment