Siri 1 ( terbit 25.9.2014 )
RM30 ( untuk 50 pembeli terawal sahaja)
Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain
sitinornaziha@gmail.com
Rahsia Khidmat
Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan Pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelangga
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati
Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia
Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira
1. Menggunakan bahasa
yang baik
Pelanggan berhak menerima bahasa dan layanan yang baik. Ini
memberi gambaran usahawan yang berhemah menggunakan basaha sopan dalam melayan
pelanggan. Pilih bahasa atau perkataan yang sesuai dalam proses komunikasi dua
hala sama ada melalui mesej atau panggilan telefon. Pelanggan gembira
apabila dirai dengan bahasa sopan. Ini menjadikan pelanggan dihargai dan mereka
lebih mudah untuk membeli.
2. Jawab dengan
cepat, respon yang pantas.
Semakin cepat pelanggan menerima respon apabila ditanya,
semakin mudah membuat keputusan pembelian. Berusahalah untuk menjawab secepat dan sebaiknya. Respon
dengan pantas dengan menjawab dengan terperinci tentang produk dan cara
pembayaran.
Berterus terang
Khidmat pelanggan online
Pelanggan: Saya mahu barang sampai esok boleh tak?
Usahawan online: Tidak berani jamin, kadangkala boleh sampai
esok, lusa, tiga hari atau seminggu. Ia bergantung kepada perkhimatan syarikat
penghantaran. Juga lokasi. Tetapi harapnya sampai seperti puan mahukan.
Berterus terang sahaja, berikan kefahaman dan kejelasan.
Sumber: Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan, usahawan online
Siri 1 (terbit 25.9.2014)
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Harga selepas ini RM50
sitinornaziha@gmail.com
No comments:
Post a Comment